A.M.F

A.M.F
Zenei irányzat: Keressük!
Albumok: 0 db
Megtekintve: Ma 2, összesen 24802 alkalommal
Hozzászólás írásához kérjük jelentkezz be!

Zeneszöveg hozzászólások

csengab Hozzászólás ideje: 2010-10-01 16:14:06

Utolsó bejelentkezés:
2010-10-01 18:12:44

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

"One, two, Freddy's coming for you; Three, four, better lock your door; Five, six, grab your crucifix; Seven, eight, gonna stay up late; Nine, ten, never sleep again!" angolul ez így van!!! a magyar fordításnak semmi köze az eredeti szöveghez. kár!!!!

Skinhead.14/88 Hozzászólás ideje: 2009-08-30 16:48:56

Utolsó bejelentkezés:
2009-09-11 21:04:39

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Beszari kis Sharpok kislányok vagytok lejárt az a lemez amit ti hallgattok ha megjelenünk négyen mindig elszaladtok lehettek bár százan akkor is kikaptok. ez menyire igaz ... 88!!!

kishun88 Hozzászólás ideje: 2009-08-06 19:42:50

Utolsó bejelentkezés:
2012-05-31 17:55:20

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Beküldtem egy módosítást mert volt benne egy pici hiba:)

kishun88 Hozzászólás ideje: 2009-07-01 07:45:05

Utolsó bejelentkezés:
2012-05-31 17:55:20

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Elkezdem beküldeni őket! Kiatrtás!:)

Martha88 Hozzászólás ideje: 2009-04-12 16:44:56

Utolsó bejelentkezés:
2011-04-20 09:58:28

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Az hiszem el lehetne kezdeni feltölteni a Szabadságharc albumos számokat:)

SzuperBrutal88 Hozzászólás ideje: 2009-03-07 17:49:18

Utolsó bejelentkezés:
2011-04-16 16:15:50

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

88! Szeretnék kérdezni alamit! Az Archíum című dalban hova jutnak a bűnösök? Amúgy ká jó a banda, az egyik kedencem! (Nemrég ettem meg az új albumukat, a Sabadságharcot, ami egyszerűen bődületesen kegyetlen jól sikerült!) A SHARP-NS balhéra egy példa : Az NS-skinheadek 2X2 méteres kigyúrt állatok, a SHARPok meg csivaák hozzájuk képest. Tudniillik, hogy az utcai harcok, a verekedés a skinheadek lételeme. na, akkor most a kétajtós szekrény, vagy a csivava verekszik többet??? Hmmm...? A bajtársaknak KITARTÁS, az ostobáknak meg mustárgáz!

KOLB Hozzászólás ideje: 2009-02-24 07:52:03

Utolsó bejelentkezés:
2009-02-24 08:50:21

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Üdv mindenkinek! A fejvadász című számnak nem találom a szövegét, ha valaki feltöltené megköszönném!

rendorhunter Hozzászólás ideje: 2009-01-15 20:26:50

Utolsó bejelentkezés:
2012-07-08 23:57:49

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

felippe Hozzászólás ideje: 2008-12-23 13:55:14

Utolsó bejelentkezés:
2008-12-23 14:53:37

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Egyszoval lehet jellemezni:szanalmas!!!:D:D:D

ftcjuc88 Hozzászólás ideje: 2008-08-26 09:55:42

Utolsó bejelentkezés:
2008-08-28 14:50:43

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Meg a Megtört lelket is,ha valaki át tudná passzolni....Bocsi:D

ftcjuc88 Hozzászólás ideje: 2008-08-26 09:52:50

Utolsó bejelentkezés:
2008-08-28 14:50:43

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Sziasztok! El tudná nekem küldeni valaki a Hitehagyott című számot? Előre is köszi! msn: [*** moderálva ***]

helle Hozzászólás ideje: 2008-07-06 20:28:52

Utolsó bejelentkezés:
2008-07-06 20:27:51

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

szerintem igaz a sharp csak kopasz fejü pank de akkor se szalad el!

matthaus88 Hozzászólás ideje: 2008-05-20 21:27:46

Utolsó bejelentkezés:
2008-11-10 21:39:03

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

sztem ez az egyik legszomorúbb szám, Kitartás!

Rex Madison Hozzászólás ideje: 2008-03-27 02:30:08

Utolsó bejelentkezés:
2009-03-30 23:36:39

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Emberek! Mindenkki ku*** jól tudja hogy a neonácik ma nem olyanok mint a régiek, ma csak a balhéra mennek, ezt kur*** kár tagadni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szbence Hozzászólás ideje: 2008-03-26 14:12:55

Utolsó bejelentkezés:
2009-02-09 10:54:57

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

drága frontline skin! amikor azt mondod hogy Good night white pride gondolj bele hogy te is fehér vagy (elvileg, mivel cigányok általába nem állnak sharpnak).. ez nem skinhead ellenes hanem FEHÉR EMBER ellenes kijelentés szóval csak okosan! ;) KITARTÁS!

szbence Hozzászólás ideje: 2008-03-26 14:11:38

Utolsó bejelentkezés:
2009-02-09 10:54:57

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Pubi Hozzászólás ideje: 2008-03-24 11:24:51

Utolsó bejelentkezés:
2011-03-28 23:26:48

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Hi! ha valakinek kell Division 88 csak szóljon! msn: [*** moderálva ***]

skinhead Hozzászólás ideje: 2008-02-19 12:40:17

Utolsó bejelentkezés:
2008-02-19 12:33:12

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

"frontline skin"! egyszerűen nevetséges vagy! kicsit ferdék a gondolataitok! Kivánom, hogy megkörnyékezzen egy kétméteres vadmajom!!! és ajánlom figyelmedbe a talmudot! (ha egyáltalán tudod mi az) csak egy pár sort olvass belőle! Szebb jövőt

Remote Hozzászólás ideje: 2008-01-05 14:38:56

Utolsó bejelentkezés:
2008-01-05 14:28:05

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

frontline skin! Légyszives nézd meg Titkolt Ellenállástók a Kitartás c. szám szövegét (ha van bátorságod, hallgasd is meg) és aztán csúfolúdj!F.M.S.F. ! -Szebb jövőt!

F.M.S.F. Hozzászólás ideje: 2008-01-03 17:06:28

Utolsó bejelentkezés:
2008-01-03 16:53:56

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

drága frontline skin... 29-én te is ott futottál a többi 70-80 sharppal Fehérváron? 16-an szétkergettük az egész csürhéteket ... ennyire vártok minket? Ennyik vagytok... Hogy sírt a szátok, hogy "kérlek ne báncsatok" ... nem beszélve arról hogy menekültetek. Futóversenyt nyerhettetek volna... Több mint ötször annyian voltatok ... így támadtunk rátok ... tehát ne pofázz az arányokról ... azok után főleg ne, hogy 3 évvel korábban hasonló mennyiségű csoporttal támadtatok hatunkra... de mi akkor sem futottunk el ... Mi van veletek? Az ötszörös túlerő kevés nektek? Ilyenkor megszólalni nem mertek, levegőt venni is nagy nehezen... csak a futás, mert az biztos "védekezés"? Na meg a rendőrség kihívása. Persze a 10szeres túlerő az már jó ... olyankor nagy a szátok. És a ti pofátok jár az arányokról, a szánalomról ... senkik vagytok.

HunVezér Hozzászólás ideje: 2007-12-28 12:51:20

Utolsó bejelentkezés:
2007-12-28 12:42:06

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Arbeit Macht Frei, a munka szabaddá tesz, igen ez állt az auswitz-i tábor kapuján, és még sok más munkatábor kapuján is

David[HUN] Hozzászólás ideje: 2007-12-26 22:46:53

Utolsó bejelentkezés:
2008-03-20 12:32:53

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Vki tudja h honnan szedhetem le ezt a számot?Eddig még csak youtube-on hallottam de már ott sem találom...

A-T crew Hozzászólás ideje: 2007-12-23 11:42:18

Utolsó bejelentkezés:
2011-01-16 14:41:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

arbeit macht frei. igen, auschwitz-birkenau haláltáborának a kapuján állt

dati_th Hozzászólás ideje: 2007-12-22 20:18:27

Utolsó bejelentkezés:
2007-12-22 20:14:16

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy az A. M. F. rövidítés mit takar? Sajnos én nem tudom. Köszönöm! Boldog karácsonyt mindenkinek! Sziasztok! dati_th

hunlady Hozzászólás ideje: 2007-12-22 13:19:07

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Ez a legjobb szám!!!

SSkini Hozzászólás ideje: 2007-10-16 14:49:37

Utolsó bejelentkezés:
2008-12-28 18:07:05

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Prox47 én is ilyesmin vagyok nagyon fennakadva...ha egy magyar megver egy cigányt,ha rasszizmusból,hanem aztmondják h rasszizmus,de ha egy cigány megver egy magyart ,rasszizmusból arra aztmondják,h biztos csak megvédte magát stb. De egyébként cs annyit szerettem volna h a kedvenc számom az A.M.F.-től a Megtört Lélek. Gyönyörű szövege van,a ritmusa is nagyon jó.DE az egész zenekar valami csodálatos.:)

Prox47 Hozzászólás ideje: 2007-06-23 16:31:49

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Hali én nemrég óta hallgatok csak ilyesmi zenéket de az AMF tényleg jó,jah és attól h vki skinhead attól nembiztos h neonáci is ezt nemtudom mért de vhogy a közvélemény nagyon összekapcsolja mint a neonácik azt mondják h minden punk kommcsi pedig ez sem igaz,arról meg h 7 v 1 az meg fordítva is meg szokott esni h egy fehér 7 cigány ellen és az meg már nem rasszizmus?pedig van fehérgyûlölõ is,de azokat nem tudom mért nem rasszistának hívják ennyit errõl

frontline skin Hozzászólás ideje: 2007-05-27 21:53:51

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Szerintem az összes "neonáci" nagyképû fasz bekaphatja!és miért?ne higyjétek hogy csak a ti igazotok az igaz!Ti se éltetek akkor amikor az egész skinhead kultura kialakult,honnan tudjátok hogy nem az a hazugság amit ti hisztek?kemények vagytok,jár itt a szátok,nagy roma gyûlölök és ti is 7en támadtok 1 ellen,remélem büszkeség fesztiti mellkasotokat!Kicsit nézzetek magatokba!És ne higyjétek h amit mondotok igaz is,maximu mmi jot röhögünk rajtatok!Sharphunterek várunk titeket!Good night white pride! (és azzal hogy átirjátok left sidera csak mégvicesebbek lesztek!) szerintem csakigy tovább!Tartsatok ki:D

Division88 Hozzászólás ideje: 2007-05-01 16:14:46

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

a sharp egy nagy divat szar.hamis múltal igazolják meg magukat közben bemocskolják a rendes skinnek múltját és szerintem ez az A.M.F. együttes nagyon is jó

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2007-04-14 14:08:10

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

asgaird.uw.hu/ aki nem tudna valamit olvasson utánna 1 kicsikét ennek a skinhead vs. sharp sztorinak... vagy beszélgessen el idõsebb skinekkel Lillien milyen képek?:O

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2007-04-14 14:04:51

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

.

Laci88 Hozzászólás ideje: 2007-04-12 16:02:03

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

"Kedves"(már csak a tisztességes megszolitás miatt) ginokiraly mert nem szeretnéd azt hogy találkozzunk valahol!!! mert megtudod hogy mien egy "szaros náci" aki éppen páros lábbal ugrál a fejeden!!!

Laci88 Hozzászólás ideje: 2007-04-12 15:59:37

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Aki fikázza az Archivum - A.M.F. zenekart annak törjön le a keze, vagy én töröm le! Ennek a zenekarnak azért ültek bizonyos tagjai mert kimondták a véleményüket, és hazudik aki azt mondja hogy itt szólás szabadság van! mert szólás után nincs szabadság! Ez a zenakar egy klasszikus együttes! és egy anti fa ne szoljon hozzá ezekhez a szövegekhez!! mi se ugatunk bele a hppi komcsi punk szövegeitekbe! LACi 88/14

Lillien Hozzászólás ideje: 2007-04-02 19:33:23

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Amúgy jók a képeid Ryan.. :)

Lillien Hozzászólás ideje: 2007-03-27 19:54:53

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

hoppá ez véletlen volt... :S

Lillien Hozzászólás ideje: 2007-03-27 19:53:46

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Én sem értek egyet a SHARP stílus szükségességével vagy jelenlétével, de ez egyáltalán nem igaz, hogy a skin rasszistának indult. Semmi köze nem volt ehhez, sõt eredetileg a burzsoázia ellen irányult a gyûlöletük. Csak késõbb alakult ki ez (nacionalista) a világnézet, és a legtöbben ezt elfogadták, és errefelé orientálódtak, akceptálva ezt mint a skin új értelmét és irányzatát. Aki ezt nem tudja, és nem hajlandó elfogadni, csak azért mert náci, az elég gáz... Attól nem leszünk kevesebbek, hogy belátjuk, most komolyan ilyen faszságokon kell vitatkozni? csók

Lillien Hozzászólás ideje: 2007-03-27 19:46:03

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Én se értek egyet a SHARP stílus szükségességével illetve lényegével, de egyáltalán nem igaz, hogy a skinek rasszistának indultak, valóban semmi közük nem volt ehhez. Régen a burzsoázia ellen irányult leginkább a gyûlöletük. Késõbb alakult ki ez a (nacionalista) világnézet, és a skinheadek nagyrésze erre orientálódott, és ebben az irányban folytatta tovább, akceptálva ezt mint a skin új értelmét, irányzatát. Errõl ennyit, szerintem aki ezt nem tudja, vagy nem hajlandó elfogadni, csak azért mert náci, az elég gáz... Attól nem leszünk kevesebbek, hogy ezt belátjuk, most komolyan ilyen faszságokon kell vitatkozni?? Csók

ginokiraly Hozzászólás ideje: 2007-03-23 23:25:43

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

szánalmas ez az egész együttesnek nevezett szar meg ezek a szaros nácik is, azt se tudják mit követnek és hogy fér össze az a zseniális ideológiátokkal, hogy együtt tüntettek a "szlovák" nácikkal? azokat utáljátok nem? vagy mi van itt náci internacionalizmus?? akkor ti már nem is nácik, hanem internácik vagytok. pfujj

WarrentKross Hozzászólás ideje: 2007-03-17 21:26:43

Utolsó bejelentkezés:
2008-12-09 14:44:49

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

hm... antifa... aki nem szereti az antifasisztákat az fasiszta? és aki nem fasiszta az antifa? mert akkor jó sok van. erre azért kiváncsi lennék. na ennyit mára a szõrszálhasogatásból.

Division88 Hozzászólás ideje: 2007-03-06 17:56:22

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Oipeti te egy rohadt Antifa vagy?? ha igen akkor ne kerülj a szemem elé mert meghalsz te kis geci S.H.A.R.P.

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2007-02-14 21:19:30

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

oipeti melyik városba lax? :D mer lehet nem is gyõri.. nem baj.. majd 1 antifa tüntetésen összefutunk :D én az igazi oldalon leszek :D

oipeti Hozzászólás ideje: 2007-01-23 12:06:40

Utolsó bejelentkezés:
2008-05-15 19:25:16

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

hát nem hiszem

iFA88/14 Hozzászólás ideje: 2007-01-22 17:25:13

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

na oipeti baratom, szerintem en ismerlek teged. ha kopasz vagy es van a kabatod jobb oldalan anti fa felvarro, meg a bal oldalon is valami olyasmi, es ha rad gondolok akkor szinte minden hetkoznap reggel allsz a gyori vasutallomas kisbejaratanal, a revai fele nezve. En lennek Andor, az a magas "kopasz", aki bomberba jarkal es feherfuzos bakancsba. vagyha megse azvagy akire gondolok, akkor szoktal trofeaba is lenni, ritkabban... hmmm????

oipeti Hozzászólás ideje: 2007-01-20 18:46:23

Utolsó bejelentkezés:
2008-05-15 19:25:16

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Jó, te úgy is azt fogod mondani hogy a sharp lett divat most, én pedig azt hogy a nácizmus. Gyõr:D:D:D

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2007-01-20 18:23:16

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Peti.. te nem vagy tisztába a dolgokkal se.. a mein kampf nem 1 ÚJ divat, mint ahogy a nácizmus sem mondható új dolognak... és szerintem nehéz ezeket az eszméket divatból követni...

Cuchulainn Hozzászólás ideje: 2007-01-16 14:34:20

Utolsó bejelentkezés:
2010-10-22 19:41:38

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

oipeti: Ügyi vagy. de jobb lenne, ha nem használnád itt Magyarországon az "oi" jelzõt a nevedhez. Itt nállunk a skinheadek mindig is nemzeti érzelmûek, hazafiak, jobbosok voltak. Mint az öreg punk levelébõl is kiderül õk is (mármint az igazi punkok) utálnak titeket. Pár éve néhány hülye punk kisgyerek csinálja itt ezt a sharp majomságot, akik azóta levágták a hajukat, meg Lonsdale, Perry ruhát hordanak. Ne hozzatok szégyent ránk, és a magyar skinhead társadalomra azzal, hogy magatokat skinhead-nek mondjátok. Keressetek más hobbit. A kis átköltésed meg kész röhej. Méghogy nekünk nagy a szánk 4-1 ellen?? Ugyan....Az elmúlt években akárhányszor összefutottunk mindig minimum kétszer annyian voltatok és hasaltatok, vagy szaladtatok. Például a Bad Manners-ön is. Kérdezd csak meg podravkát a "nagy" sharpot ha ismered. Legalább a punkok tudják, hogy "merre hány méter" és elismernek minket. De ha Ti kis hülyegyerekek sokat pofáztok, ugráltok, meg majomkodtok akkor majd megint el lesztek fenekelve. Úgy mint eddig.......

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2007-01-11 22:23:14

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

ha van olyan jobboldali gondolkodású aki dumálna velem vagy hawerkodna akkor vegyen fel msn-re mert jó az országos ismerettség és tartsunk össze! [*** moderálva ***]

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2007-01-11 22:19:06

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

hát figyeljetek.. nekem a punkokkal nincs alapból bajom.. ha tetszik neki a stílus akkor kövesse nem szólok bele.. mert attól hogy ha valaki úgy öltözik és punk zenét hallgat attól még lehet jóember vagy jófej, és szeretheti a hazáját is (erre a példa: Gyõri tüntetéseken ott álltak azok a punkok akikben van hazaszeretet velük semmi bajom) akiket viszont rühellek azok a kommunista és a csöves punkok... aztán ez csak az én véleményem...

öreg_punk Hozzászólás ideje: 2007-01-11 12:21:37

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Ne figyeljetek az ilyen gyökerekre mint ez a peti. Ezek a gyáva divatpunkokból lett sharp söpredékek hozzák ránk, igazi punnkokra a legnagyobb szégyent. Mi sajnáljuk a legjobban, hogy ez van...

oipeti Hozzászólás ideje: 2007-01-11 08:23:28

Utolsó bejelentkezés:
2008-05-15 19:25:16

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

rendben

Süni1488 Hozzászólás ideje: 2007-01-11 02:33:10

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

oipeti mit ugatsz? Fingod sincs, hogy mirõl beszélsz! Jobban tennéd, ha visszanövesztenéd a tarajodat, és újra punkpeti lennél, te kis silány korcs

punkpalo Hozzászólás ideje: 2007-01-09 22:17:10

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

whehehe ez jó volt peti:DD

oipeti Hozzászólás ideje: 2007-01-08 17:43:24

Utolsó bejelentkezés:
2008-05-15 19:25:16

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Egy új divat tûnt fel az ifjúság körében a mein kampfot majmolja a hülyegyerek éppen te nemtudod mit beszélsz nem ismered a múltat a Skinheadek apolitikusak és nem jobbosok voltak. Ref. Beszari kis nácik kislányok vagytok lejárt az a könyv amit ti olvastok Ha négyen vagytok egy ellen mindig nagy a szátok gyáva csicska férgek, a kurva anyátok! Nincsen itt zighej mert eltöröm a kezed te csicskának születtél tanuld meg hol a helyed rossz vége lessz ennek ha nemjön meg az eszed takarodj el mingyárt szétütöm a fejed. Ref. Beszari kis nácik kislányok vagytok lejárt az a könyv amit ti olvastok Ha négyen vagytok egy ellen mindig nagy a szátok gyáva csicska férgek, a kurva anyátok! Jobban tennéd mostmár ha befognád a szád az eredeti skinhead nemhasonlít rád mit akartok csicskák tudatlan kis lányok ti nem vagytok skinheadek,rád nézek azt hányok. Ref. Beszari kis nácik kislányok vagytok lejárt az a könyv amit ti olvastok Ha négyen vagytok egy ellen mindig nagy a szátok gyáva csicska férgek, a kurva anyátok!

Mako14 Hozzászólás ideje: 2007-01-02 15:06:36

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

rivotril csak szólok, hogy az Archivum meg az A.M.F. az ugyanaz

14KoCa88 Hozzászólás ideje: 2007-01-02 10:56:15

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Ha AMF-re , ACAB-re , Vádló Bitófákra , Egészséges fejbõrre , d***88-ra , vagy egyébb zenékre van szükségetek én szívesen adok , mindenkinek.Csak vegyetek fel erre a címre , ez persze nem a salyát címem , és ott megadom az eredeti MSN-em. [*** moderálva ***]

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2006-12-28 20:39:27

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

GreenDevil kösz még kell!! [*** moderálva ***] ha tudsz pls vegyél fel msn-re... kösz!

GreenDevil Hozzászólás ideje: 2006-12-27 14:43:34

Utolsó bejelentkezés:
2008-04-19 15:26:28

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Ryan88 ha még kell A.M.F szám én szívesen küldök

Ryan88 Hozzászólás ideje: 2006-12-24 01:13:50

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

nyugodtan hangoztassátok hogy antifa + stb... majd amikor 1 néger vendégdiák miatt nem lesz hely az egyetemen / fõiskolán majd akkor is légyszives védd az érdekeiket..(kinek nem inge...) a SHARP 1 olyan ember aki nem tud mit kezdeni magával, egy céltalan ember aki csak hogy legyen miért "harcolni" stílus... de ez csak az én véleményem.. amúgy A.M.F-et honnét lehet letölteni? vagy valaki tud küldeni? köszi szépen

BEde14 Hozzászólás ideje: 2006-12-03 17:51:41

Utolsó bejelentkezés:
2009-07-10 08:04:07

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Miért magyarázza meg, ha már te eldöntöted, hogy egy buta eszme? Ekkora nyitottsággal, minek magyarázni neked bármit is? Egyrészt. Másrészt miért vársz választ, amikor korábban a feltett kérdésemre nem válaszoltál. Felteszem megint: Mitõl szánalmas a (Good night) SHARP címû szám?

buda86 Hozzászólás ideje: 2006-11-26 21:31:41

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

más oldalakról be CRTL+C - CTRL+V-zni mindenki tud. nemtudom ki irta de magyarázza meg mit jelenet neki a "white power" ez jól hangzó (már szinte divatos) jelmondat. amúgy egy buta eszme

BEde14 Hozzászólás ideje: 2006-11-18 20:14:34

Utolsó bejelentkezés:
2009-07-10 08:04:07

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Boothboy ... gondolkodj már picit. Képzeld bele magad a helyzetbe: van egy munkád, kapsz fizetést és abból élsz, ahogy élsz, másból kereseted nincs. Ha elveszik a munkád, nem találsz hamar másikat, mert az sincs. Ha elképzelted a helyzetet képzeld mellé azt is,hogy jamaicából jönnek ezek a népek és kevesebb pénzért elvállalják a munkád. Na mit csinál a fõnököd? Kirúg téged, mert neki jobban megéri fele annyiért a bevándorlót dolgoztatni. Kezed csókolom. Ennyire egyszerû. (És még sok midnent fel lehetne hozni, csak picit gondolkodni kéne...) Ezek után te leülnél sörözni meg bulizni azokkal, akik miatt elvették a munkádat, és vágnád ott a jópofát? Ugyanmár. Mellesleg ha jobban elolvasod a sharpok népbutitásra szolgáló irományait, akkor feltünhet egy-két hiányosság... Gondolkozz!! Rivotril... Archívum ... AMF .. nem ugyen az?:) Egyébként ha pontosak akarunk lenni a szám címe Good night sharp. Pappy88 ... neked kitartást és türelmet :)

rivotril Hozzászólás ideje: 2006-11-18 17:44:53

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

ha jól tudom ez nem AMF szám hanem Archívum de sebaj...

Pappy88 Hozzászólás ideje: 2006-11-18 15:56:35

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Figyelj nem tudom te ép vagy e. A Skinheadek nem voltak jamaicaiak soha ezt álítani egy nagy baromság, egyáltalán ezt hol halottad anti fa . k tól vagy a zsidóktól? Vagy csak te találtad ki? A Skinheadek a fehér ifjúságból alakult ki a néger és mekxikoi bevándorlók, vendégmunkások ellen.

Boottboy Hozzászólás ideje: 2006-11-18 14:28:00

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Basszus! Az én meglátásom szerint a sharpok nem azt mondják, hogy a skinheadek békés csoport volt, hanem ,hogy régen nem voltak ien "rasszisták" hiszen a skinheadek félig a jamaicai bevándorlókból alakultak ki és ugye õk sem szoliban barnultak. Másrészt az hogy békében éltek az azt jelentette hogy egymásközt békében éltek, persze aki nem tetszett nekik azt lezúzták. Ja! és valaki itt feltett egy olyan kérdést,hogy miért támadták volna meg a skinheadeket azon a bizonyos koncserten( mindenki tudja meiken). Nos ha egy kicsit realistán nézzük a dolgokat talán azért mert huligánoknak tartották õket és féltek tõlük. És hát ugye a legjobb védekezés a támadás. Kb ennyi!

Pappy88 Hozzászólás ideje: 2006-11-17 13:15:41

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Végre egy épelmélyû ember. Szerintem is csak az igazságról szól mert a magukat SHARP nak nevezõk azt se tudják mit csinálnak tisztelet a kivételnek. Csak leutánozzák az nti-fákat mert hogy az milyen jó. De ha kérdezel tõlük valamit errõl csak nyökögnek. Jó a Skinheadek közül is vannak ilyenek azt nem mondom hogy nem.

BEde14 Hozzászólás ideje: 2006-11-13 17:30:39

Utolsó bejelentkezés:
2009-07-10 08:04:07

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Ez mitõl szánalmas? Ha szánalmas dolgokat keresel egyrészt a szanalmas.hu -n, másrész a skinhead.hu -n találsz. Szerintem a dalszöveg kifejezetten jó. Végre egy határozott válasz és jó tanács a sharpoknak.

Cruel88 Hozzászólás ideje: 2006-11-06 18:29:31

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Egy pár éve Magyarországon is feltûntek ezek a magukat skinheadnek valló bohócok, akik igazi történelemhamisító módjára igyekeznek olyan színben feltüntetni a skinheadeket, hogy a jóérzésû bõrfejû zsebében egybõl kinyílik a bicska… Hogy mit is próbálnak bemesélni nekünk ezek a hazugságokat terjesztõ bugrisok? Szerintük a skinhead nem más, mint egy hazájával nem törõdõ, háromakkordos Oi/punk zenére mulató egyszerû divatirányzat és semmi más… Hát, barátaim, ez az állítás egyáltalán nem fedi a valóságot… Senki nem hívta magát S.H.A.R.P.-nak (gy.k. SkinHeads Against Racial Prejudice, azaz Skinheadek a faji elõitélet ellen) egészen 1987-ig, amikor is néhány identitászavaros amerikai balfasz kitalálta ezt az UJ irányzatot, amit az igazi Skinheadek mindig is a mozgalom kinyomásra váró pattanásának tekintettek. Nézzünk egy kis Skinhead történelmet: a borotvált fejû, bakancsos-nadrágtartós irányzat Nagy-Britanniából indult a ’60-as évek közepén. A hippimozgalom virágzásakor a munkásszármazású skinheadek a békeszeretõ, drogos „flower-power” jelszót használó hippik ellenpólusa voltak. Lenézték a virágokba és koszos rongyokba öltözött kéregetõ ingyenélõket és már ekkor a verekedések, és a balhék tették hírhedté a bõrfejû srácokat. A nyolcvanas évek elején számolt be az akkori Ifjúsági Magazin a skinheadek támadásairól, akik színes bõrû bevándorlókra vadásztak „ott jön egy Hare-Krisna!” jelszóval. A Skinhead irányzat igazán a hetvenes évek végén vált közismerté, ekkoriban még nem volt nézeteltérés a punkok és a kopaszok között, mivel a punkok ekkor még nem igazán hangoztatták baloldali nézeteiket, ami végül a szakításhoz vezetett. A punkok a baloldalon landoltak, a skinheadek maradtak a jobbon. A skinheadek kedvenc tartózkodási helyei a focimeccsek és az Oi! zenekarok koncertjei voltak. Mivel a skinheadek mindig is lokálpatrióták voltak, lelkesen szurkoltak a helyi focicsapatoknak, a legtöbb skinhead a West Ham United szurkolója volt, elég csak a Cockney Rejects-re gondolni, akik szintén fanatikus West Ham szurkolók. A National Front és a British Movement rengeteg skinhead tagot tudhatott magáénak, felvonulásaikon több száz bõrfejû masírozott rendszeresen, a jobboldali eszmék terjedése robbanásszerû volt ebben az idõben. Természetesen a skinheadek rendszeresen jártak szórakozni koncertekre is. Fanatikusan követték az olyan csapatokat, mint a Sham 69, Cock Sparrer, Cockney Rejects és a punkból hirtelen skinheaddé vált, késõbb legendás Skrewdriver. Persze a közönség nem csinált titkot politikai nézeteibõl a hétvégi bulikon és ez hamar szemet szúrt a zenei média újságíróinak, akik származásukat és politikai nézeteiket figyelembe véve egyáltalán nem örültek a jobboldali gondolkodásukat nyíltan vállaló skinheadeknek… A késõbbi gondok is itt kezdõdtek. Nem kellett sokat várni a botrányra, ami elindította a lavinát. Megjelent a híres-hírhedt „Strength thru Oi!” nevû válogatásalbum, ami már a címével is borzolta a balos zenei újságírók idegeit, a cím ugyanis egy átírt náci jelszóból, a „Strength through Joy”-ból lett elferdítve. A borítón pedig a híres náci skinhead Nicky Crane fotója szerepelt, ami tovább növelte a firkászok rettegését… Az igazi balhé azonban a híres Southall-i skinhead-koncert után következett, ahol három ígéretes Oi! banda, a The 4-skins, a The Last Resort és a The Business lépett fel. A koncertet pakisztáni bevándorlók támadták meg, akik féltették családjukat a rasszista skinheadek támadásától. A koncertnek helyet adó Tavern porig égett a pakisztániak molotov koktéljaitól. Szerencsére senki sem égett benn, a megtámadott bõrfejüek azonban nem ijedtek meg és egész éjszakán át tartó utcai harcokat folytattak a bevándorlókkal és a rendõrökkel. Másnap robbant a médiabomba, minden újság a skinheadeket hibáztatta mindenért, és persze a fellépõ zenekarokat. Hamarosan jött az ultimátum az Oi! zenekarok számára: vagy elhatárolódnak „szélsõséges” rajongótáboruktól vagy elbúcsúzhatnak a zenei karriertõl, jó lemezkritikáktól a zenei sajtóban, stb… Aki beszart és szembeköpte egykori rajongóit, az ideig-óráig tovább mûködött, de sokszor az árulás az addigi népszerûség elvesztésével járt, vegyük például a Sham 69 fanatikusait, a „Sham Army”-t, akik csalódottságukban szétverték a koncerttermet, ahol régi kedvencük játszott volna…A régi bandáknak „Rock against racism” elnevezésû sikertelen fesztiválokon kellett fellépniük, hogy a zsurnaliszták jó cikkeket írjanak róluk. A Skrewdriver azonban nem engedett a nyomásnak, a „White Power” ep megjelenésével végleg leszögezték, hogy hová is tartoznak. A „balossá kényszerített” zenekarok ellenpólusaként „Rock against communism” fesztiválokat szerveztek és a rövid idõn belül hatalmas rajongótábor követte õket mindenhova. Egyszer a Skrewdriver rajongók szétverték az Infa-Riot koncertjét, és közönségét. A „Red Skins” nevû balos médiakedvenc banda azonban még ennél is rosszabbul járt… A Jubilee Garden’s nevû helyen akartak fellépni, amikor is megjelent mintegy száz skinhead, Nicky Crane, Ian Stuart és Kevin Turner (Skullhead) vezetésével és szétcsaptak a komcsik között. Megtámadták a színpadot és tönkretették a Red Skins felszerelését, így a tervezett balos mulatság végleg meghiúsult… A dicsõ esemény emlékére a Skrewdriver újra felvette 77-es slágerét, a „Streetfight”-ot. A balhét megünneplõ új szöveggel, a No Remorse pedig a „Smash the Reds” címû alkotással emlékezett meg az eseményrõl. ”Smash, smash, smash the reds!, commies get down by skinheads” volt a refrén, ami szerint „a komcsikat leverték a skinheadek… ”A Red Skins a számukra szégyenletes eset után fel is oszlott… 1987-ben néhány gyanús származású amerikai csicska kitalálta a S.H.A.R.P. irányzatot, és különös elméleteket kezdtek el gyártani arról, hogy milyen is az igazi skinhead. Természetesen a jenkik agyszüleménye szinte semmiben nem egyezett azzal, amit addig a skinheadek képviseltek, kivétel az öltözködés, ami megegyezett a skinheadek által hordott ruhákkal… A sharpok elvileg nem politizálnak, bár a nácikat utálják, eszerint mégse politikamentesek… A sharp tulajdonképpen olyan skinhead ruhákat hordó, punk eszméket valló hazug, jellemtelen csõcselék, akiket ugyanúgy utálnak a jobboldali skinheadek, mint a színes bõrûek, õk ugyanis Eredeti JOBBOLDALI Skinheadet látnak a sharpban is …A sharp divat képviselõi Bonehead (csontfej) névvel illetik a náci skinheadeket. Jobb lenne, ha saját magukat neveznék át „skinheadnek öltözött punknak”, mert így minden egyes találkozásunk alkalmával bele kell vernünk a csökönyös fejükbe az igazságot az igazi Skinheadekrõl…Sharpok takarodó!Növesszétek vissza a tarajotokat! A skinhead ruhákra költött pénzeteket költsétek inkább almaborra, meg ragasztóra, az való nektek! Semmi közötök a skinheadekhez!

Cruel88 Hozzászólás ideje: 2006-11-06 18:11:27

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

A skinhead irányzat követõi a hetvenes évek végén és a nyolcvanas évek elején punk és Oi! zenekarok koncertjeire jártak, az egyszerû, agresszív zene egybõl megfogta a verekedõs srácokat. Az Oi! zene a punkból fejlõdött ki és érdekes, hogy a korai Oi! bandák tagjai között kevés skinhead volt, csak elvétve találunk köztük tar fejû zenészeket. Az Oi! kifejezés a londoni bõrfejûek szlengje volt, amit köszönésként, egymás megszólításaként és a balhék során gyakran kiabált csatakiáltásként használtak. Elõször a Cockney rejects zenekar egyik számában szerepelt az „Oi! Oi! Oi!”, ami nagy sikert aratott a skinek körében, késõbb több más zenekar is használni kezdte a kifejezést, így alakult ki az Oi! zene, mint stílus. Ebben az idõben óriási népszerûségnek örvendett a skinhead és a punk irányzat, az iskolában szinte minden második diák skinhead volt, a londoni utcákon akármerre mentél, bakancsosokat láthattál. Tömegesen jelentek meg az Oi! bandák koncertjein, hûségesen követték kedvenceiket (Sham 69, Cockney rejects, Cock Sparrer, Skrewdriver…) Viszont volt egy kis baj velük, nagyon szerettek verekedni… Az erõszak kezdett elharapózni az Oi! koncerteken, a skinheadek hazafias és nacionalista nézetei is kezdett zavaróvá válni az olyan, magát munkásosztálybelinek tituláló újságírók számára, mint Gary Bushell, vagy a magát Oi! költõnek kinevezõ baloldali Gary Johnson, akit késõbb a jobbos skinheadek össze is vertek… És elérkeztünk 1981 nyarához, a fordulóponthoz, a sorsdöntõ Southall-i Oi! koncerthez és az azt követõ utcai harcokhoz és a skinheadek megbélyegzésének. Gary Bushell, Gary Johnson és a sharpok a mai napig azt állítják, hogy a skinheadek békés, faji harmóniában élõ, szinte liberális nézeteket valló ifjúsági szubkultúra és a Southall-i botrányba fulladt Oi! koncerten több fekete és pakisztáni skinhead (!!!) is jelen volt…Ha ez a tündérmese igaz lenne, akkor kérdem én, miért támadták meg a koncertet a pakisztáni bevándorlók a skinheadektõl való félelmükben??? Ha ez igaz lenne, miért folytattak reggelig tartó utcai harcokat a skinek a „pakikkal” és a rendõrökkel? Csakis azért, mert a skinheadek még véletlenül se voltak liberális hippik, inkább nemzeti érzelmû utcai harcosok! A botrányt követõ skinhead-ellenes sajtóhadjárat arra késztette az Oi! zenekarok gyávább tagjait, hogy rajongóikat szembeköpve elhatárolódjanak a „fasiszta bajkeverõktõl”. „Rock a rasszizmus ellen”, ”Oi! a rasszizmus ellen” elnevezésû sikertelenségbe fulladt fesztiválokon kellett játszaniuk, hogy a liberális zenei média újra kegyeibe fogadja õket. Aki ennek nem tett eleget, azt hamar feketelistára tették, mint a Skrewdrivert, Ian Stuart azonban nem esett kétségbe, nem tagadta meg rajongóit, ezzel nem lett a média kedvence, de ez nem is érdekelte õt. És az idõ õt igazolta… A rajongóit megtagadó, megalkuvó Oi! bandák rajongótáborukat elvesztve, rövid idõn belül földbe álltak, feloszlottak. Az Oi! skinheadek nélkül semmit sem ért már, köszönhetõen a balos média nyomásának. A The 4-Skins inkább feloszlott, csakhogy ne kelljen „Rock a rasszizmus ellen” koncerteken elárulni a skinheadeket, mondván „a The 4-Skins nem lesz a trockisták poszterfiú-bandája”. A Sham 69 énekese, Jimmy Pursey hitelét vesztette, miután kiderültek visszás dolgai (semmi köze a munkásosztályhoz, semmi köze az õt bálványként tisztelõ skinheadekhez, csak a koncertekre vett fel Doc Martens bakancsot…). A Last resort feloszlott, az énekes Roi Pearce a The 4-skins basszusgitárosával egy ideig továbbvitte a The 4-Skins nevet, de mindenki egyetértett azzal, hogy a 4-skins csak Gary Hodges-szal volt az igazi, aki közismert volt jobbos nézeteirõl. A Cock Sparrer feloszlott, a Cockney Rejects feloszlott, a The Exploited-bõl punk banda lett (bár Wattie hátán ma is ott van a horogkereszt-tetoválás), a The Business, a The Oppressed és az Angelic Upstarts folytatta tovább, de népszerûségük meg se közelítette a Skrewdriverét, akik nyíltan vállalták a skinheadek nézeteit. Meg kell még említenünk a Combat 84 zenekart, akik Oi! zenét játszottak és vállalták hazafias nézeteiket, énekeltek a nemi erõszaktevõk felakasztásáért (van, aki nem ért egyet velük?), egy a 2000-ben történt újjáalakulásuk után adott interjúban pedig kikelnek a liberális „politikai korrektség” ellen és szeretnének a RAC bandáknak ugyanannyi lehetõséget adni, mint más zenekaroknak, bár elismerik, hogy a szólásszabadság már nem létezõ fogalom Angliában… A Condemned 84 sem tartozik a politikamentes Oi! bandák közé. Nyíltan vállalt hazafiasságuk, a Union Jack rendszeres használata és az, hogy a nyíltan fajvédõ Skrewdriver-rel is felléptek, mind egyértelmû bizonyítéka annak, hogy semmi közük a sharpok szarságaihoz. A Skrewdriver-t rengeteg skinhead követte, a balosok által kisajátított Oi! helyett új stílust alakítottak ki, „Rock against communism”(R.A.C.) néven, ebbe a táborba olyan bandák léptek be, mint a Brutal attack, The Ovaltinees, The Die-Hards, London Branch, The Overlords, késõbb a No Remorse, Sudden Impact, Squadron, Skullhead, Vengeance, Lionheart, English Rose, Grade One, stb A RAC zenekarok kezdetben a National Front szárnyai alatt mûködõ White Noise Clubban léptek fel, az NF újsága, a Bulldog rendszeresen beszámolt a Skrewdriver egyre sikeresebb koncertjeirõl. Ian Stuart a német Rock-o-Rama kiadóval kötött szerzõdést és albumaik hihetetlen népszerûek lettek világszerte. A Blood and Honour címû klasszikus megjelenése idején Ian egyéves börtönbüntetését töltötte, miután egy négerekbõl álló banda lesbõl megtámadta õt és néhány barátját (ezek szerint a négerek sem szeretik a skinheadeket…), de Ian-ék sikeresen visszaverték a támadást és megfutamították a gyáva bandát. A brit „igazságszolgáltatás” a bõrfejûeket találta bûnösnek, annak ellenére, hogy a néger támadók meg sem jelentek a bíróságon… A büntetés nem érte el a célját, Ian egymaga több levelet kapott a börtönben, mint az összes börtönlakó együttvéve, a cellában megírta a legjobbnak tartott „White Rider” album dalait és a szabadulás után nem sokkal megalakította a RAC zenekarokat tömörítõ „Blood and Honour” szervezetet, ami politikai pártoktól független maradt, nem tartoztak többé az egyre inkább pénz-orientált National Front alá. Az összes mûködõ zenekar egy emberként csatlakozott Ian Stuart hívó szavára. Megjelent a „White skins- White Pride” fotó magazin, amiben véletlenül sem szerepeltek fekete, pakisztáni, indián, sem földönkívüli skinheadek … Mindez 1987-ben történt, mikor néhány jenki divatmajom SHARP-nak kezdte el hívni magát, a nácikat csontfejeknek és azt kezdték el terjeszteni, hogy ez mindig is így volt…HAZUGSÁG!!!! Senki ne higgyen a sharpoknak, egy szavuk sem igaz. Nincs kegyelem! White Power!

hautköpfig Hozzászólás ideje: 2006-11-06 17:58:49

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Az igazság h a skinek nem voltak sem rasszisták sem antirasszisták!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! szartak erre témára és apolitikusaok voltak!!!!!!!!de szerették a Hazájukat!!!! az ns skinek szétszakították a mozgalmat...a SHARP-on inkább csak röhögök!!!!!!

Pappy88 Hozzászólás ideje: 2006-11-06 14:28:13

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Figyelj a SHARP ok direkt a Skinheadek miatt alakultak 1986 ban. És mért nem szervezetten csinálják? talán mert nincs annyi eszük? vagy miért?

Garfield Miller Hozzászólás ideje: 2006-11-05 21:09:14

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

Az az igazság, hogy az egész egy nagy hülyeség...a SHARP-oknak van igaza a múltat tekintve, viszont én az új Skinheadeknek adok igazat...õk teszik azt amit kell, bár azt eléggé alsó szinten és szervezetlenül, de kell ellenállás, és egyszer talán össze is jönn...na mindegy ez az én véleményen szidjon aki csak akar, de én már megjártam a Skin világot, és egy kevéske dolgot tudok róla...de mindegy ettõl még nagy hülyének tartom magam...

Pappy88 Hozzászólás ideje: 2006-11-05 20:16:51

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

igen is igaza van mert az sok kis pöcs azt se tudja mit csinál csak divatbó teszi amit tesz!!!!!!!

Skinlány Hozzászólás ideje: 2006-11-05 19:36:47

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

A szánalmas erre nem kifejezés...

buda86 Hozzászólás ideje: 2006-11-05 13:04:34

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

ezt a "S.H.A.R.P." ra írtam

buda86 Hozzászólás ideje: 2006-11-05 13:02:33

Utolsó bejelentkezés:
2000-01-01 00:00:00

Véleménye a(z) "A.M.F" előadóról:

lenyûgözõ szövegvilág.tükrözi is a szinvonalat... szánalmas

© 2024 - Zeneszöveg.hu Kft. - Minden jog fenntartva.
Kedves Látogatónk!

A Zeneszöveg.hu oldal teljes értékű használatához minimum Internet Explorer 8 vagy Google Chrome v8.0, illetve Mozilla Firefox 4.0 böngésző ajánlott. Az alábbi linkeken elérhetők a legfrissebb változatok.

Amennyiben korlátozott lehetőségekkel folytatni kívánod a böngészést oldalainkon, kattints a TOVÁBB gombra.

Tovább